۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

۳ انتصاب در آموزش و پرورش استان سمنان رقم خورد

۳ انتصاب در آموزش و پرورش استان سمنان رقم خورد

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از سه تغییر و انتصاب در مجموعه این اداره کل خبر داد و گفت: ارتقای خدمت رسانی به جامعه هدف این تغییرات است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جمال وزیری صبح پنجشنبه در جمع معاونان و مسئولان مجموعه آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی نمازخانه این اداره کل در سمنان، از سه تغییر در مجموعه آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد و تاکید کرد: این تغییرات در راستای ارتقای کیفیت خدمت رسانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه ضمن قدردانی از تلاش حسین رشیدی معاون آموزش متوسطه، محسن فراتی را در این سمت معرفی کرد و افزود: محمد محسنی رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی و آرزو مرادی نسب رئیس اداره پیش‌دبستانی و آموزش ابتدایی سابق اداره کل نیز جا خود را به علی بابایی و راضیه بهار رستمی دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه حکم انتصاب این افراد امروز تقدیم می‌شود، گفت: تلاش در راستای ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی در مجموعه آموزش و پرورش، الزامی است.

وزیری در ادامه امید را اصلی‌ترین سرمایه هر تمدن و جامعه دانست و تاکید کرد: وظیفه نخبگان و عقلای جامعه، تولید امید، امیدبخشی و امیدآفرینی است.

وی با بیان اینکه سرمایه انسانی هر سازمانی، نیروی انسانی آن است، افزود: سه عنصر «دقت»، «سرعت» و «صحت» پیشران کار در نظام اداری هستند.

کد خبر 5947832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha